برگزاری همایش «روز بازاریابی دیجیتال» با هدف انتقال تجربیات حوزه مارکتینگ

اولین کنفرانس «روز بازاریابی دیجیتال» با عنوان «DMDay» روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در قالب همایشی یک روزه برگزار می‌شود. در این کنفرانس مدیران بازاریابی شرکت‌های سرشناس فعال در حوزه IT به اشتراک تجربیات خود خواهند پرداخت.

هدف اصلی DMDay، به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کسب شده با توجه به شرایط بومی و فرهنگ بازاریابی ایران است که می‌تواند خلاء ایجاد شده در چالش‌های ناشناخته را پوشش دهد.

«امیر حسین قنبری»، برگزار کننده این رویداد در گفتگو با دیجیاتو اشاره می‌کند رشد استارتاپ‌ها بر دوش افرادی است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند اما در حال حاضر تجربه فعالیت، بخصوص در فضای ایران وجود ندارد و همه‌چیز به شکل حسی جلو می‌رود:

«همین موضوع باعث می‌شود تا عدم آگاهی در این حوزه وجود داشته باشد و شرکت‌های کوچک هزینه‌های بالایی برای بازاریابی خود پرداخت کنند و آسیب‌پذیر شوند. این رویداد، تجربه افرادی که در شرکت‌های بزرگ‌تر فعالیت می‌کنند و بودجه‌های بالاتر در اختیارشان است را به دیگران منتقل می‌کند.»

مدیران بازاریابی شرکت‌ها و استارتاپ‌های مطرح ایرانی در ارائه‌های ۳۰ دقیقه‌ای با ارائه یک مثال واقعی در کسب و کار خود در مورد محور‌های اصلی رویداد شامل کمپین‌ها، تجربه‌های برون‌مرزی و جدید، ابزارهای جدید بازاریابی دیجیتال، نقش خلاقیت و همچنین مسیر آینده صحبت می‌کنند. همچنین در راستای افزایش بهره‌وری چندین مرحله فرصت شبکه‌سازی و پنل‌های خلاقیت نیز پیش‌بینی شده تا رویداد حالتی تعاملی با مشارکت علاقه‌مندان داشته باشد و علاوه بر آشنایی با تحولات و وقایع روز بازاریابی، بتوان فرصت‌های ارتباطی مناسبی نیز پدید آورد.

سخنرانان:

  • محسن رهگذر – معاون ارتباطات خلاق دیجیتال بادکوبه
  • حمیدرضا سعادتی – مدیر بازاریابی عملکرد دیجی‌کالا
  • حورا وکیلی – مدیر ارتباطات بازاریابی ریحون
  • توحید علی‌اشرفی – مدیر بازاریابی علی‌بابا
  • مجتبی جوانمردی – مدیر بخش بازاریابی میدانی سامسونگ موبایل
  • متین ارشادی – مدیر بازاریابی چیلیوری
  • مرجان سلیمانی – مدیر بازاریابی دیجیتال تپ‌سی
  • محمدعلی جنت‌خواه دوست – موسس و مدیرعامل طرفداری
  • داود مشتاقی – مدیر بازاریابی مدیسه
  • مینا جهانی – مدیر بازاریابی دیجیتال دیوار
  • امیرهوتن هاشمی – مدیر گروه ردلاین
  • عطا خلیقی – مدیرعامل پویا سافت

این رویداد در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا واقع در تهران برگزار می‌شود. متقضایان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت رویداد به نشانی www.dmday.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۲۲۴۱۹۴۲۱-۰۲۱ و ایمیل info@dmday.ir تماس حاصل کنند.

The post برگزاری همایش «روز بازاریابی دیجیتال» با هدف انتقال تجربیات حوزه مارکتینگ appeared first on دیجیاتو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *